30 July 2009

Ако бебетата пишеха по форуми

  • “Опитват се да ме хранят с цветно зеле: как да реагирам?”
  • “Не съм акал само от два дни, как да се спася от клизмата?”
  • “SOS! Мама спи през цялата нощ!”
  • “Не ми дават да късам тапетите”
  • “Как да се промъкна до котката?”
  • “Помощ! Мои снимки по голо дупе са в Интернет! Как да протестирам?”
  • “Почивка в чужбина – струва ли си да вземам и родителите?”
  • “Защо пакетите със салфетки стигат само за половината стая и къде мама държи втория пакет?”
  • “Какво трябва да може мама на 27 години?”
  • “Препоръчайте ми логопед за баба”
  • “Колко джиесема сте осмукали досега?”
  • “Как да се науча да спя, без да изпускам цицата? След като заспя, ми се изплъзва..”
  • “Помогнете! Расте ми коса!”
  • “Продавам комплект дрехи на мама, размер 46″
  • “Каква поза да заемем, докато спим, така че домочадието да изпада в умиление. Споделете опит!”
  • “На мен – пюре от моркови, на тях – шоколад. Къде е справедливостта?”
  • “Плешивината на татко не зараства. Това рахит ли е???”
  • “Анкета: кой е опитвал на вкус стайните растения? Кои са по-вкусни?”
  • “Защо сестра ми постоянно ми прави физиономии и се плези: ниска култура?”
  • “Анкета за кърмачетата: какво искате мама да хапне в новогодишната нощ?”
  • “НАЯДОХ СЕ!!! Как да обясним това на родителите?”
  • “Котката я хранят с по-вкусна храна! А всички опити да възстановим справедливостта се наказват жестоко! Защо???”
  • “Трябва ми материална помощ. Нямаме сол и захар. Ям гола каша. Повръща ми се!”
  • “Новият памперс ме кара да изглеждам пълен. Посъветвайте ме за нормален модел”
  • “Всеки ден ме къпят. Има ли и други толкова мръсни?”
  • “Мама се радва на акито ми. Към какъв специалист да се обърна?”